Warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, no array or string given in /var/www/bagergruppen.dk/public_html/wp-includes/class-wp-hook.php on line 324

Markedsførings- og salgsaktiviteter

Salg og markedsføring

Distriktschefen er dit direkte link til at få optimeret din markedsføring og salg. Sammen finder I løsninger for lige netop din forretning. Et optimalt mix mellem markedsføring og salg, styrker din bundlinje og det vil vi altid gerne hjælp med hos BagerGruppen. Vi har super gode samarbejdspartnere som kan hjælpe dig med alt fra rådgivning, til hjemmeside, skiltning mv.

• Hjemmeside
  • Rådgivning til hvordan du bruger dine markedsførings-kroner bedst
  • Skilte
  • Tøj
  • Levering af dine produkter
  • mv.

BagerTV

Målbart mersalg. BagerGruppens BagerTV er et koncept, hvor du som medlem kan få installeret “in-store-TV” i din forretning – både i selve butikken, ved dankortterminalerne, i vinduerne, i din café hvis du har sådan en samt i personalestuen. Med BagerTV kan du meget let og hurtigt sammensætte og køre dine helt egne TV-spots, tilbud, kampagner og informationer til dine kunder og generere målbart mersalg. Du kan bl.a. også køre dit nummersystem på skærmen og du kan også benytte BagerTV til intern uddannelse af dine medarbejdere – f.eks med BagerGruppens nye undervisningsfilm om “God kundeservice og mersalg”.

Butiksservice

Giv dine kunder den allerbedste oplevelse. Med Butiksservice via Valsemøllen får du et professionelt firma til at hjælpe dig med butiksdekoration, skiltning, butiksgennemgang og -optimering, så dine kunder får den bedst mulige oplevelse hver gang de besøger dig.

BagerGruppen

Har du ikke kode til BagerGruppens intranet fordi du ikke er medlem af BagerGruppen, men er du interesseret i at høre mere om Danmarks bedste rabatter, bonussystemer, leverandøraftaler og markedsførings- og salgsværktøjer, så kontakt vores konsulent og bliv medlem hurtigst muligt.