Warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, no array or string given in /var/www/bagergruppen.dk/public_html/wp-includes/class-wp-hook.php on line 324

Foreningen

Medlemmernes egen forening

BagerGruppen er ejet af medlemmerne selv – og alle medlemmer har således gennem deres deltagelse i foreningen og deres årlige kontingent på kun 4.000,- kr. en lige stor ejerandel. Et af de helt grundlæggende principper i BagerGruppens formålsparagraf er nemlig, at ingen, udover foreningens medlemmer, skal have indflydelse på f.eks. indkøbs- og leverandøraftaler, eller i særdeleshed adgang til eller andel i de mange millioner kroner, som vi gennem vores fællesindkøb genererer i form af rabatter og bonusaftaler hvert år.
Alle disse penge fordeles ligeligt mellem foreningens medlemmer alt efter, hvor meget de hver især køber hos de enkelte leverandører.

Uafhængighed

BagerGruppen er kun for medlemmerne. Foreningen er derfor fuldstændig og aldeles uafhængig af andre interesser end netop medlemmernes, og det betyder alt, når vi skal forhandle med leverandører og lave indkøbsaftaler.
Vi har ingen stor organisation eller administration, som skal markedsføres eller finansieres gennem medlemmernes indkøb – og netop derfor, er det muligt at sende de samlede rabatter og bonusbeløb direkte retur til medlemmerne.

Medlemskabet letter hverdagen

Et medlemskab af BagerGruppen letter dig som selvstændig bager på en masse områder, så du får mere tid og overskud til at drive din forretning og din produktion i det daglige.
Foreningen har udvalgt en lang række af markedets bedste leverandører, både inden for råvarer og nonfood, som vi løbende udvikler vores samarbejde med. Det betyder, at du som selvstændig slipper for konstant at afsøge markedet for de bedste og nyeste produkter, den bedste service og leverings- sikkerhed, de laveste priser, største rabatter og bedste bonusordninger. Og så er det klart, at når vi er 130 medlemmer, der står sammen, har vi en enestående forhandlingsposition til glæde og gavn for alle.

BagerGruppen

Har du ikke kode til BagerGruppens intranet fordi du ikke er medlem af BagerGruppen, men er du interesseret i at høre mere om Danmarks bedste rabatter, bonussystemer, leverandøraftaler og markedsførings- og salgsværktøjer, så kontakt vores konsulent og bliv medlem hurtigst muligt.