Warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, no array or string given in /var/www/bagergruppen.dk/public_html/wp-includes/class-wp-hook.php on line 324

Formanden har ordet

Vi vil skabe optimale forhold for frie og uafhængige håndværksbagere

BagerGruppen bygger på visionen om at skabe optimale forhold for frie og uafhængige håndværksbagere. Hos os er det de bagere, der kan selv, som er med til at sætte dagsordenen og sørge for konkurrencen i et marked, der ellers er styret af de store kæder.

Siden vi startede foreningen, har vi lagt et stort pres på leverandørerne, og de generelle markedspriser er faldet med mellem 15 og 20%. Vi tager ikke hele æren, men vi ved, at vi har været en væsentlig faktor, i at holde priserne nede. Vi har, via indkøbsaftalerne, skabt en ligeværdig konkurrence for vores medlemmer, og vi er en stærk aktør på det danske marked.

Jeg er glad for at have været med fra starten og for at have været med til at udvikle og flytte markedet. BagerGruppen spiller en vigtig rolle i forhold til de generelle markedsvilkår for branchen, og jeg ønsker fortsat at arbejde for, at vi er blandt de stærkeste aktører.

Selv om vi er mange “frie bagere”, der står sammen, så vil vi gerne have flere med.

Jo flere vi er, jo stærkere står vi.

Steen Friis Nielsen
Bestyrelsesformand

BagerGruppen

Har du ikke kode til BagerGruppens intranet fordi du ikke er medlem af BagerGruppen, men er du interesseret i at høre mere om Danmarks bedste rabatter, bonussystemer, leverandøraftaler og markedsførings- og salgsværktøjer, så kontakt vores konsulent og bliv medlem hurtigst muligt.